Dono - Ammalato - Giovinetta

5/19/2015

Karty poniedziałkowe:

- Dono - Gift - Prezent
- Ammalato - Malady - Chory
- Giovinetta - Young woman - Młoda dziewczyna



Od razu skojarzyły mi się ze sprawą do załatwienia w banku i chorym ojcem, ale jak zwykle trzecia karta zupełnie nie pasowała mi do całej reszty.
Rozwiązanie przyszło wieczorem, kiedy to dostałam wiadomość od jednej z moich przyjaciółek, która stoi przed poważnymi życiowymi zmianami. 
I tu mamy Dono, które wskazuje nam na realizację naszych aspiracji w każdej dziedzinie, a sukces jest w zasięgu ręki.
Bohaterka mojego rozkładu w końcu staneła przed możliwością realizacji swojego marzenia, ale dopadły ją watpliwości - Ammalato. Chory na obrazku symbolizuje jej zmagania, tym razem z samą sobą. Z niepewnością co do słuszności podjętej decyzji i dezorientacją - sprawy toczą się dość szybko i pojawiają sie drobne przeszkody. Układ zamyka Giovinetta, czyli moja znajoma.
Po dość długiej wymianie zdań udało mi się ją uspokoić. Wątpliwości są normalne, ale nie powinny nam zakłócać realizacji planów. Zwłaszcza jeśli jest to nasza życiowa szansa.

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Polub nas na FB

Łączna liczba wyświetleń

Copyright © 2015 Shahar & Gypsy Cards. All rights reserved. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Subskrybuj