Amore - Conversazione - Amica

5/14/2015

Wylosowane na dziś karty to: 

- Amore - Love - Miłość

- Conversazione - Conversation - Rozmowa
- Amica - Friend - Przyjaciółka

Tak sobie siedzę i patrzę... myślę... hmm może w końcu otrzymam wiadomość na którą tak czekam. W końcu pierwszy obrazek mówi sam za siebie: radość, spokój, koniec smutku. Dalej karta konwersacji czyli spotkań i relacji z innymi, zwłaszcza z tymi najbliższymi naszemu sercu. Wszystko pięknie, ale co na końcu robi przyjaciółka?? Kompletnie nie pasowała mi do scenariusza, który już ułożyłam sobie w głowie...


         

Długo jednak nie musiałam zadawać sobie tego pytania. Wszystko wyjaśniło się przy porannej kawie, kiedy to zajrzałam na Facebook'a. 
Tam znalazła się sprawczyni mojego dzisiejszego rozkładu, radośnie informując o pozytywnych zmianach w swoim życiu. Miłosnych zmianach oczywiście ;)

Przy okazji wyszło, że karta Coversazione oznacza także miejsca publiczne - w tym przypadku portal społecznościowy.

Trzy karty, a ile radości!

You Might Also Like

2 komentarze

Popularne Posty

Polub nas na FB

Łączna liczba wyświetleń

Copyright © 2015 Shahar & Gypsy Cards. All rights reserved. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Subskrybuj